مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 12:102021-07-06اقتصادي

آبرسانی سیار به 30 روستا در استان مرکزی/ضرورت تامین آب مورد نیاز صنعت


خشکسالی در سال جاری سبب شده تا این لحظه بیش از 30 روستای استان به صورت سیار و دستی آبرسانی شود و پیش بینی می شود بر اساس گزارشات موجود تا پایان تابستان، - ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی کفت: خشکسالی در سال جاری سبب شده تا این لحظه بیش از 30 روستای استان به صورت سیار و دستی آبرسانی شود و پیش بینی می شود بر اساس گزارشات موجود تا پایان تابستان، این تعداد به بالای 100 روستا برسد.

سیدعلی آقازاده روز سه شنبه 15 تیرماه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان مرکزی اظهار کرد: امسال با سنگین ترین خشکسالی سالهای اخیر مواجه هستیم و این ویژه کشور ما هم نیست، در برخی کشورها میزان گرما به حدود 38 درجه یا حتی 40 درجه هم رسیده است.

این خشکسالی احتمالا طولانی است.

وی افزود: از مردم استان مرکزی تقاضا داریم با توجه به شرایط حساس در موضوع آب و برق، به صرفه جویی توجه کنند چراکه اگر مدیریت مردم نباشد نمی توان از مشکلات عبور کرد، مدیریت و همکاری مردم همانند سایر همکاری ها از جمله در زمینه بیماری کرونا می تواند در عبور از بحران خشکسالی موثر باشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: خشکسالی در سال جاری سبب شده است که تا این لحظه بیش از 30 روستای استان به صورت سیار و دستی آبرسانی شود و پیش بینی می شود تا پایان تابستان این تعداد به بالای 100 روستا برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار به 30 روستا در استان مرکزی/ضرورت تامین آب مورد نیاز صنعت

آبرسانی سیار به 30 روستا در استان مرکزی/ضرورت تامین آب مورد نیاز صنعت