مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 12:402021-07-06اجتماعي

میزان ورود آب به هورالعظیم باید به دادستانی گزارش شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با تاکید بر لزوم تخصیص حق آبه تالاب هورالعظیم، گفت: حداقل باید مصوبه ستاد مدیریت بحران خوزستان در خصوص حق آبه تالاب هورالعظیم عملی شود بنابراین سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان بازرسی باید ماهانه میزان ورود .

- ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان با تاکید بر لزوم تخصیص حق آبه تالاب هورالعظیم، گفت: حداقل باید مصوبه ستاد مدیریت بحران خوزستان در خصوص حق آبه تالاب هورالعظیم عملی شود بنابراین سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان بازرسی باید ماهانه میزان ورود آب به تالاب هورالعظیم را به ما گزارش دهند.

عباس حسینی پویا در کارگروه حقوق عامه که امروز (15 تیرماه) با موضوع وضعیت تالاب هورالعظیم برگزار شد، با بیان اینکه احیای حقوق عامه وظیفه همه مردم است، اظهار کرد: در اصل 156 قانوان اساسی یکی از مهم ترین ماموریت های دستگاه قضاء، احیای حقوق عامه است که اکنون این موضوع به مطالبه عمومی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به تشکیل و فعالیت کارگروه حقوق عامه افزود: مردم در هر جایی احساس می کنند که حقوق عامه تضییع شده است، موضوع را به مسئولان به ویژه دادستان ها اطلاع می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان ورود آب به هورالعظیم باید به دادستانی گزارش شود

میزان ورود آب به هورالعظیم باید به دادستانی گزارش شود