مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-07اقتصادي

خاموشی برق خانگی و تجاری در کرمانشاه کاهش می یابد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: خاموشی برق در بخش خانگی و تجاری با تمهیدات جدید طی روزهای آتی کاهش خواهد یافت.

- امیدعلی مرآتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، روز گذشته را روز شلوغی برای در این جلسه در نظر گرفته شده تا در روزهای آینده بتوانیم از خاموش های خانگی کم کنیم، تلاش این است که خاموشی های خانگی و تجاری را به صفر برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ادامه داد: قرار است در بخش صنعت براساس مصوباتی که امروز هیأت وزیران تصویب می کنند، مقداری از سهمیه بخش صنعت کم شود تا در روزهای آینده خاموشی های بخش خانگی و تجاری به حداقل برسد.

وی در ادامه اشاره ای هم به جلسه روز گذشته با استاندار داشت و گفت: استاندار تاکید کردند اگر چنانچه با تشخیص شرکت برق منطقه ای و توزیع برق برای کاهش خاموشی بخش خانگی و تجاری نیاز به تعطیلی ادارات یا کاهش ساعات کاری باشد، اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در جریان این خاموشی های اخیر، خاموشی در استان کرمانشاه به نسبت کشوری سهم پایین تری داشته به گونه ای که در بقیه استان ها خاموشی ها در دو نوبت صبح بعدازظهر، ولی در استان کرمانشاه براساس پیگیری ها و برنامه ریزی های خاصی یک نوبت خاموشی اعمال شده به جزء در مواردی که به علت مشکلات فنی پست های فوق توزیع از مدار خارج و سبب ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی برق خانگی و تجاری در کرمانشاه کاهش می یابد

خاموشی برق خانگی و تجاری در کرمانشاه کاهش می یابد