مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-07فرهنگي

نامه ای سرگشاده به وزیر ارشاد آینده/ لطفا وقت ملاقات را حذف کنید!


یکی از پژوهشگران و هنرمندان پیشکسوت موسیقی نواحی ایران با انتشار متنی در قالب «نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آینده» به طرح نکاتی پیرامون اوضاع فرهنگی و وظایف دولت آینده پرداخت.

- قرار داده، آمده است: سلام آقای وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی آینده من از اهل پژوهش موسیقی ام که نمی شناسیدم، همان گونه که من شما را نمی شناسم اما: امیر کشور خویشم به ملک خیره سری غلام درگه آنان که معرفت دارند اینک در روزهای پایانی قرنی هستیم که پر از ماجراهای فراوان برای هنری به نام موسیقی در ایران بود، و در پایان آن زمانه ای که موسیقی زیر زمینی، روی زمینی شده، دیژیتال بازی موسیقی راه افتاده، با یک دستگاه رایانه ای می شود یک ارکستر پدید آورد، نوازندگان را تا دهه ای دیگر می شود جزو فراموش شدگان وادی هنر دید و در کار تولید ترانه به جایی رسیده ایم که به جای شعار، مقابله با آثار در اصطلاح لس آنجلسی و آثار مخرب ماهواره ای، آن قدر پیشی گرفته شده که آن آثار به گرد پای تولیدات بی در و پیکر ما نمی رسد.

در کار تولید ترانه به جایی رسیده ایم که به جای شعار مقابله با آثار در اصطلاح لس آنجلسی و آثار مخرب ماهواره ای، آن قدر پیشی گرفته شده که آن آثار به گرد پای تولیدات بی در و پیکر ما نمی رسد خیلی دوست دارم بپرسم: حال وزارت خانه مطبوعتان را می دانید؟ امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه ای سرگشاده به وزیر ارشاد آینده/ لطفا وقت ملاقات را حذف کنید!

نامه ای سرگشاده به وزیر ارشاد آینده/ لطفا وقت ملاقات را حذف کنید!