مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-07سياسي

خداوند فرهنگ ساخت جامعه مبتنی بر فلسفه خلقت را به انسان داده است


قزلسفلی در برنامه «نسبت اسلام و فرهنگ» تلویزیون ملی اوگاندا گفت: خداوند متعال با ارسال رُسُل و انزال کُتب و بهره مندی از عقل، فرهنگ ساخت یک جامعه مبتنی بر فلسفه خلقت را به انسان داده است.

- قزلسفلی در برنامه نسبت اسلام و فرهنگ تلویزیون ملی اوگاندا گفت: خداوند متعال با ارسال رُسُل و انزال کُتب و بهره مندی از عقل، فرهنگ ساخت یک جامعه مبتنی بر فلسفه خلقت را به انسان داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نظر به نیاز مبرم جامعه مسلمانان اوگاندا و ترسیم تصویری روشن از معنا و مفهوم فرهنگ در نگاه اسلام به پیشنهاد مدیریت بخش اسلامی تلویزیون ملی اوگاندا، یو بی سی، برنامه اسلامی این رسانه با دعوت از محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی کشورمان در کامپالا به بررسی نسبت اسلام و فرهنگ در اوگاندا اختصاص یافت.

در این برنامه، رایزن فرهنگی کشورمان به عنوان سخنران میهمان و رشید کی وانوکا، مجری برنامه اسلامی تلویزیون ملی این کشور و مسئول امور رسانه ای شورای عالی مسلمانان اوگاندا به ریاست شیخ شعبان رمضان موباجه منفی ملی این کشور با استفاده از آیات و روایات به بررسی نسبت دین اسلام و فرهنگ در توسعه کشور پرداختند.

کی وانوکا، فرهیخته مسلمان و فعال رسانه ای اوگاندا گفت: فرهنگ اصیل و بکر قاره آفریقای سیاه بطور عام و اوگاندا بطور خاص سازنده و تمدن آفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداوند فرهنگ ساخت جامعه مبتنی بر فلسفه خلقت را به انسان داده است

خداوند فرهنگ ساخت جامعه مبتنی بر فلسفه خلقت را به انسان داده است