مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-07سياسي

صندوق باطل داشتیم


در انتخابات ضمن شفاف سازی عمیق ، با جدیت از آرای مردم صیانت کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبادالله کنجوری امروز در جلسه شورای اداری، اظهار داشت: در بحث انتخابات هدف اصلی ما زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم ، برگزاری انتخاباتی سالم و بویژه صیانت از آرای مردم بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: مردم حضوری بسیار چشم گیر و حداکثری در انتخابات داشتند و بر خود لازم و واجب میدانم مجدداً از حضور پرشور آنان از صمیم قلب قدردانی نمایم چون مردم هرسین واقعا شایسته بهترین ها هستند.

فرماندار هرسین اضافه کرد: از لحظه اعلام روز شمار انتخابات تمام مراحل بر اساس مر قانون طی شد و از نماینده محترم مردم در هر چه بیشتر باز شماری آرا با حضور کاندیداهای معترض و غیر معترض و حتی رسانه ها انجام شد.

کنجوریان گفت: پس از بازشماری صندوق مذکور و سایر صندوق های شهری ، آرای مازاد این صندوق (شماره19) باطل و تعدادی نیز اصلاح شدند و از طرفی متاسفانه عده ای با قضاوت های ناعادلانه بدنبال زمینه سازی برای باطل کردن انتخابات بودند ، ولی با توجه به اینکه شرایط قانونی برای باطل کردن انتخابات در شهرستان فراهم نبود خوشبختانه انتخابات توسط هیئت نظارت تایید قطعی شد و مردم با حضور چشمگیر خود مجدد پیروز میدان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق باطل داشتیم

صندوق باطل داشتیم