مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-07سياسي

هیئات مذهبی مرکز تولید فکر گفتمان انقلاب اسلامی هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه هیئت های مذهبی قدرت نرم جمهوری اسلامی در حوزه تمدن سازی هستند، گفت:هیئات مذهبی مرکز تولید فکر گفتمان انقلاب هستند.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان صبح چهارشنبه در دیدار صمیمی با اعضا هیئت جوانان عاشورایی ساری، گفت: هیئات مذهبی در نقش تمدنی ایران اسلامی نقش آفرینی می کنند و نقش محوری این گام های تمدن ساز با هیئات مذهبی است.

وی هیئات مذهبی را مهم ترین مرکز تولید فکر گفتمان انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی و دینی به ویژه در حوزه تعلیم و تربیت در هیئات مذهبی، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی و گفتمان انقلاب کانون توجه بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان و بسیاری از کشورهای منطقه و حتی جهان است و این به برکت هدایت های بی نظیر بنیانگذار انقلاب امام راحل و خلف صالح ایشان رهبری معظم انقلاب و مجاهدت های شهیدان پرافتخاری چون شهید سلیمانی، حججی و فخزی زاده و شهریاری ها صورت گرفته است.

وی در ادامه با تقدیر از اقدامات بسیار ارزنده هیأت جوانان عاشورایی مرکز استان در حوزه تربیت دینی کودکان، نوجوانان و جوانان، افزود: هیئات مذهبی در شرایط کرونایی کشور و در تمامی بحران های اجتماعی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و…خوش درخشیدند و بزرگترین مدال افتخار هیئات مذهبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی مرکز تولید فکر گفتمان انقلاب اسلامی هستند

هیئات مذهبی مرکز تولید فکر گفتمان انقلاب اسلامی هستند