مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-07بين الملل

گفت وگوی برادر ولیعهد سعودی با مقامات آمریکایی درباره ایران


مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با معاون وزیر دفاع عربستان گفت که واشنگتن متعهد به حمایت از تلاش های عربستان برای مقابله با شبه نظامیان مورد حمایت ایران است.

- مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با معاون وزیر دفاع عربستان گفت که واشنگتن متعهد به حمایت از تلاش های عربستان برای مقابله با شبه نظامیان مورد حمایت ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، خالد بن سلمان معاون وزیر دفاع عربستان و پسر پادشاه این کشور که به واشنگتن سفر کرده است با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی و همچنین کالین کال معاون وزیر دفاع آمریکا دیدار کرد.

کاخ سفید با انتشار بیانیه ای درباره دیدار خالد بن سلمان که در گذشته سفیر عربستان در آمریکا بوده است با جیک سالیوان تصریح کرد، دو طرف درباره موضوعات مرتبط با امنیت منطقه ای و همچنین تعهد واشنگتن به کمک به ریاض برای دفاع از خود در برابر حملات گروه هایی که گفته می شود مورد حمایت ایران هستند، رایزنی کرده اند.

بنابر این گزارش، اگرچه کاخ سفید در بیانیه خود اشاره ای به گفت وگوی آنها درباره قتل روزنامه نگار سعودی در ترکیه به دستور حکومت عربستان نکرده اما آورده است که جیک سالیوان در این دیدار بر اهمیت ارتقای وضعیت حقوق بشر در عربستان تاکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی برادر ولیعهد سعودی با مقامات آمریکایی درباره ایران

گفت وگوی برادر ولیعهد سعودی با مقامات آمریکایی درباره ایران