مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-07سياسي

فراهم کردن زمینه فساد و رانت با آزادسازی غیرقانونی معادن


نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح آزادسازی هزاران نقطه از پهنه های اکتشافی و معدنی کشور، گفت: واگذاری ها باید شفاف و قانونی باشد چراکه با آزادسازی غیرقانونی معادن زمینه فساد و رانت فراهم می شود.

- مهرداد گودرزوند چگینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به طرح اخیر آزادسازی هزاران نقطه از پهنه های اکتشافی و معدنی کشور ازجمله در جیرنده شهرستان رودبار ، اظهار کرد: معادن از اساسی ترین عوامل توسعه اقتصادی هستند که با فعال شدن آن ها بدون شک اشتغال و توسعه زیرساخت ها را به دنبال دارد.

وی با تأکید بر اینکه هر نوع واگذاری و آزادسازی در کشور باید بر مبنای اهلیت باشد، افزود: معنای اهلیت در واگذاری صرفاً داشتن تمکن مالی نیست بلکه باید معادن به صورت شفاف و قانونی به افراد صاحب فن و تخصص واگذار شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معادن باید توسعه محور و کمک به اقتصاد کشور کند، گفت: اینکه معادن تحت عناوین جعلی و با رانت به برخی ها سپرده شود یقیناً زمینه را برای فساد آماده کرده و موجب پسرفت توسعه اقتصادی می شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه معادن باید در دست کسانی باشد که منافع مردم و اقتصاد کشور را تأمین کنند، بیان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم کردن زمینه فساد و رانت با آزادسازی غیرقانونی معادن

فراهم کردن زمینه فساد و رانت با آزادسازی غیرقانونی معادن