مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-07سياسي

پرواز یاسوج-مشهد و بالعکس برقرار شد


در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی امنیتی استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد اولین پرواز از یاسوج به مقصد مشهد مقدس با هواپیمای شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی امنیتی استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد اولین پرواز از یاسوج به مقصد مشهد مقدس با هواپیمای شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام شد.

عنایت انصاری فرد ، مدیر فرودگاه یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص راه اندازی این پرواز گفت: چهار ماه پیش که به عنوان مدیر فرودگاه یاسوج معرفی شدم ابلاغیه ای از شرکت فرودگاه های کشور داشتم که حاوی بندهای مختلفی بود و وظیفه دارم که این بندها را انجام دهم.

مهمتر این که استاندار و نماینده ولی فقیه نکاتی را در همان بدو ورود ما به استان اشاره کردند از جمله اینکه کهگیلویه و بویراحمد مردمان 100 درصد شیعه دوازده امامی دارد و همه خواستار اتصال پرواز پایتخت طبیعت ایران به پایتخت معنوی کشورمان مشهد مقدس هستند.

وی افزود: در خصوص پروازهای یاسوج- تهران تحولی انجام شد وقتی فرودگاه را تحویل گرفتیم هفته ای دو پرواز به تهران داشتیم که مردم و مسئولان اذیت می شدند و هم اکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز یاسوج-مشهد و بالعکس برقرار شد

پرواز یاسوج-مشهد و بالعکس برقرار شد