مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-07ورزشي

باج یا گاف؟


آیا رفتار خارجی ها شبیه باج گیری است یا رفتار مدیران ایرانی مصداق گاف دادن تلقی می شود؟ - آیا رفتار خارجی ها شبیه باج گیری است یا رفتار مدیران ایرانی مصداق گاف دادن تلقی می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: داستان این است که گروهی از بازیکنان و مربیان خارجی به ایران می آیند، قراردادهای شل و پر از حفره می بندند و بعد در موقعیت اخذ غرامت سنگین (همان پول مفت) قرار می گیرند.

اینجاست که مدیران ایرانی و برخی هواداران شروع می کنند به فحاشی علیه طرف خارجی، او را فرصت طلب و سوءاستفاده گر می خوانند و خلاصه از طرف مقابل یک دیو تمام عیار می سازند.

در دو سال گذشته بیشترین ناسزاها از این دست به مارک ویلموتس، سرمربی پیشین و بلژیکی تیم ملی داده شده است که البته بعضا حق او هم بوده و نوش جانش، اما آیا ویلموتس بدون استفاده از ساختار کج ومعوج اداری در فوتبال ایران می توانست چنین موقعیتی برای خودش فراهم کند؟ حتما یک جای کار ما هم ایراد داشته که او این چنین کامیاب و ظفرمند شده است.

حالا داستان مشابه در مورد بوژیدار رادوشوویچ پیش آمده است.

دروازه بان کروات پرسپولیس در اعتراض به وصول نشدن مطالباتش قهر کرده و به کشورش رفته، بعد اینجا مدیران پرسپولیس به او بدوبیراه می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باج یا گاف؟

باج یا گاف؟