مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-07اقتصادي

رعایت 50درصدی پروتکل ها در خاش/ محدودیت ها تشدید می شود


سیستان و بلوچستان شرایط خوبی از لحاظ کرونا ندارد و متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در خاش کمتر از 50 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جهت صیانت از جان مردم در اولویت بوده و در استمرار مصوبه قبلی ستاد کرونای خاش براساس رنگبندی فقط مشاغل گروه یک (خبازی ها، سوپر مارکت ها، موادپروتیینی مرغ و ماهی، داروخانه ها و میوه فروشی ها) مجاز به فعالیت آن هم صرفاً با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هستند.

وی با اشاره به اینکه اجرای مصوبات ستاد کرونا الزامی و در صورت تخلف پلمب و به مرجع محترم قضایی معرفی خواهد شد تاکید کرد: برگزاری هر گونه اجتماع، مراسم عروسی و عزا ممنوع و با متخلفان امر برخورد خواهد شد و تردد در مبادی ورودی و خروجی از دیگر نقاط کشور و استان به شهرستان خاش ممنوع است.

صالحی تاکید کرد: نمازهای جمعه همچنان تعطیل بوده و تمامی رستوران ها، کبابی ها، ساندویچ و فست فود و بستنی فروشی فقط بصورت بیرون بر با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی تمامی تعمیرگاه های اتومبیل، لوازم یدکی، تعویض روغنی وآپاراتی ها از چهاردهم تیر آغاز شده و ادامه داد افزود: ضمن تقدیر از همراهی متصدیان مشاغل گروه یک درخواست می شود از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری و پروتکل های بهداشتی ابلاغی را رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 50درصدی پروتکل ها در خاش/ محدودیت ها تشدید می شود

رعایت 50درصدی پروتکل ها در خاش/ محدودیت ها تشدید می شود