مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-07سياسي

فعالان صنعت گردشگری باید دوره های آموزشی ببینند


مسئول پیگیری بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل گفت :زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی به نوعی زیرساخت همه چیز است و فعالان صنعت گردشگری باید دوره های آموزشی مختلف را طی کنند.

- قادر تقی زاده در اولین کارگروه بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: این طرح در سال 1378 در 5 جلد توسط دانشکده جغرافیایی دانشگاه تهران و به سرپرستی دکتر محمد تقی رهنمایی تهیه شده بود که بعد از گذشت 22 سال نیازمند بازنگری بود که این کار به جهاد دانشگاهی اردبیل واگذار شد.

قادر تقی زاده ادامه داد: این طرح در 2 فصل مقدماتی و کلیات آسیب شناسی و 10 فصل در حوزه های مختلف است.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی ظریف هستند، تصریح کزد: زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی به نوعی زیرساخت همه چیز است و فعالان صنعت گردشگری باید دوره های آموزشی مختلف را طی کنند.

در ادامه رییس جهاد دانشگاهی اردبیل هم با بیان اینکه در بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل از همه ادارات ذیربط دعوت کرده و با آنها مشورت کرده ایم، گفت: همه نخبگان را در این بازنگری مشارکت داده ایم .

مهران اوچی اردبیل با اشاره به ضرورت توجه به پتانسیل های رسانه ها در طرح جامع گردشگری ادامه داد: جهاد دانشگاهی دارای سه خبرگزاری ایسنا، ایکنا و سینا پرس است و این رسانه ها برای اجرای بهتر طرح جامع گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان صنعت گردشگری باید دوره های آموزشی ببینند

فعالان صنعت گردشگری باید دوره های آموزشی ببینند