مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-07سياسي

حناچی: مظهر شهر هوشمند در تهران حوزه حمل ونقل است


در شهرداری سیاست بر محدود نکردن اطلاعات است و با در اختیار گذاشتن داده ها می توان در جهت هوشمندی حرکت کرد، این که حجم عظیمی از اطلاعات در دسترس ما باشد اما پردازش نشود به نفع هیچ کس نیست.

- شهردار تهران گفت: در شهرداری سیاست بر محدود نکردن اطلاعات است و با در اختیار گذاشتن داده ها می توان در جهت هوشمندی حرکت کرد، این که حجم عظیمی از اطلاعات در دسترس ما باشد اما پردازش نشود به نفع هیچ کس نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی، شهردار تهران در حاشیه چهارمین همایش تهران هوشمند که از روز دوشنبه به مدت دو روز برگزار شد، گفت: مقاومت در برابر اشتراک گذاری داده ها در همه دنیا وجود دارد اما وقتی شیرینی کار در زندگی روزمره خودش را نشان می دهد همکاری ها بیشتر می شود.

شهردار تهران با بیان این که شهروندانی که به دنبال افزایش کیفیت زندگی باشند در مورد ایجاد شهر هوشمند نقش اساسی ایجاد می کنند، اظهار کرد: اگر شعار انسان گرایی در شهر می دهیم باید اقتضائات این فضا را هم تعریف کنیم، بر این اساس به جای گسترش بزرگراه ها باید شبکه پیاده، مترو ودوچرخه را افزایش دهیم، یعنی مواردی که با زندگی انسانی منطبق تر هستند.

حناچی درباره مرمت آثار باستانی، با اشاره به اینکه گذشته چراغ راه آینده است، بیان کرد: هرچه که ارزشمند است باید محافظت شود و تاریخ هم یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی: مظهر شهر هوشمند در تهران حوزه حمل ونقل است

حناچی: مظهر شهر هوشمند در تهران حوزه حمل ونقل است