مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-07سياسي

لزوم پیش بینی آموزش پروتکل ها در هیئات مذهبی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از سازمان تبلیغات اسلامی استان خواست از هم اکنون به فکر هماهنگی امور هیئات مذهبی ماه محرّم و آموزش آنان در موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور در نشست امروز گفت: واقعیت این است که با زبان رسانه می توان حساسیت اجتماعی را در موضوع مبارزه با کرونا تقویت کرد، اما تردیدی نیست که محدود شدن به این عرصه کفایت نمی کند و باید از همه ظرفیت ها برای ایجاد موج همگانی مبارزه با کرونا بهره گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین پیشنهاد داد تا اعضای کمیته نظارت ستاد استانی مبارزه با کرونا با حضور در شورای اطلاع رسانی استان، انتظارات خود را با اعضای این شورا در میان بگذارند.

سلیمان پور ادامه داد: باید توجه داشت که برخی مشاغل و رسته های شغلی مانند سوپرمارکت ها و نانوایی ها به دلیل مراجعان زیاد خود، به عنوان مشاغل پُرخطر در موضوع کرونا شناخته می شوند و از این رو لازم است تا نظارت های بیشتری از سوی اتاق اصناف درباره آن ها صورت گیرد.

وی سپس به موضوع واکسیناسیون کرونا اشاره و خاطر نشان کرد: بررسی ها نشان می دهد تمایل به تزریق واکسن ایرانی در قم زیاد است و از این رو دانشگاه علوم پزشکی استان باید سهم استان را از واکسن ایرانی و در سطح ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیش بینی آموزش پروتکل ها در هیئات مذهبی

لزوم پیش بینی آموزش پروتکل ها در هیئات مذهبی