مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-07سياسي

شناسایی چند شبکه قاچاق واکسن تقلبی کرونا


وزارت اطلاعات اعلام کرد که چند شبکه قاچاق و تقلب در زمینه خرید، فروش و توزیع غیر قانونی واکسن کرونا در برخی از نقاط کشور شناسایی و تعدادی از سودجویان شبکه ای دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات آمده است: با اقدامات هوشمندانه و جمع آوری وسیع اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و دریافت گزارشات متعدد مردمی، چند شبکه قاچاق و تقلب در زمینه خرید، فروش و توزیع غیر قانونی واکسن کرونا خصوصاً واکسن های خارجی (سینوفارم چینی و آسترازنیکا) و ممنوع (فایزر آمریکایی) که در برخی از نقاط کشور فعالیت داشتند؛ شناسایی و مورد برخورد قرار گرفته و تعدادی از سودجویان شبکه ای دستگیر شدند.

بر اساس اسناد و مدارک پرونده، سوداگران و قاچاقچیان با بهره گیری از نیازمندی جامعه، تبلیغات غیرقانونی در فضای مجازی و نا آگاهی تعدادی از هموطنان از شرایط لازم برای تهیه و تزریق واکسن کرونا، اقدام به فریب و به دام انداختن تعداد قابل توجهی از مردم می کردند.

همچنین برخی از این عناصر برای فریب بیشتر مردم، اقدام به جعل برچسب داروهای گران قیمت کرونا، جعل مکاتبات و عناوین مسئولین ارشد وزارت بهداشت مبنی بر تهیه واکسن کرونای خارجی برای مراجع محترم تقلید می نمودند؛ که این عمل باعث تشویش اذهان جامعه نیز شده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی چند شبکه قاچاق واکسن تقلبی کرونا

شناسایی چند شبکه قاچاق واکسن تقلبی کرونا