مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 20:152021-07-07سياسي

پایان کار پیش از موعد شورای پنجم رشت


پس از اعلام نتایج انتخابات شورای ششم شهر رشت در 29 خرداد سومین جلسه شورای اسلامی رشت به دلیل حدنصاب نرسیدن نیمه لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت ، دویست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر رشت که قرار بود عصر امروز مصادف با شانزدهم تیرماه در ساختمان جلسات شورا برگزار شود یک بار دیگر به علت به حد نصاب نرسیدن  اعضای شورا لغو شد.

پس از اعلام نتایج انتخابات شورای ششم شهر رشت در 29 خرداد، طبق اعلام روابط عمومی شورا قرار بود نخستین جلسه علنی و عادی بعد از انتخابات به شماره دویست و چهارم ، عصر روز چهارشنبه دوم تیرماه ، رأس ساعت 18 و سی دقیقه در ساختمان جلسات شورا برگزار شود ، اما درنهایت این جلسه به علت عدم حضور برخی از اعضای شورا از جمله  محمدحسن علیپور، فاطمه شیرزاد، رضا رسولی، محمدحسن عاقل منش، حامد عبداللهی لغو شد.

پس از آن با توجه به سوابق پیشین نحوه برگزاری جلسات شورای شهر رشت ، انتظار می رفت اعضای شورا طبق اختیارات قانونی شان،  نسبت به برگزاری جلسه ای فوق العاده در روز چهارشنبه نهم تیرماه اقدام کنند ، اما این اتفاق رقم نخورد و عملاً شورانشینان رشت ، یک هفته دیگر را نیز بدون برگزاری جلسه صحن پشت سر نهادند.

با اعلام روابط عمومی شورای شهر رشت ، قرار بود جلسه دویست و پنجم شورا عصر امروز مورخ شانزدهم تیرماه رأس ساعت 18 و سی دقیقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار پیش از موعد شورای پنجم رشت

پایان کار پیش از موعد شورای پنجم رشت