مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 02:502021-07-07سياسي

نیمه پنهان اسطوره گیلانی دوران دفاع مقدس


هنوز عطر رشادت ها، ولایتمداری و عشق به وطن سوژه قصه ما در کوچه های زادگاهش هر رهگذری را سرمست می کند، کوچه های پر از عطر نم نم باران در دل شهر باران های نقره ای که این جوان غیور گیلانی در آن قد کشید و همچون درختی تنومند آنقدر بزرگ شد که پس از شهادتش نیز راهش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار شهید سعید آلیانی در تاریخ دوم اسفندماه سال 1339 در شهرستان رشت در خانواده ای مؤمن و مذهبی دیده به جهان گشود.

خانواده آلیانی از وضعیت مالی متوسطی برخوردار بودند و در منزلی استیجاری زندگی می کردند و مادر سعید نیز که فرزند یکی از کشته شدگان نهضت جنگل بود از به دنیا آمدن او بسیار خوشحال شد زیرا او فرزند اول خانواده بود.

خردسالی سعید با آرامش و فعالیت همراه بود و وی علاقه زیادی به بازی و سرگرمی داشت و بیشتر اوقات را در منزل به بازی می پرداخت و به شدت به پدر و مادر و دایی خود علاقه مند بود.

آقا سعید درراه علم آموزی تلاش و ممارست زیادی به خرج داد و از همان دوران کودکی علاقه فراوانی به کسب علم ودانش داشت و در نهایت نیز تحصیلات خود را در مدارس رشت با موفقیت سپری کرد.

او دارای اخلاق نیکو و پسندیده بود و هم زمان با اوج گیری انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی ها، پخش پوسترها و اعلامیه های حضرت امام خمینی (ره) مخالفت و اعتراض خود را با حکومت ستم شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه پنهان اسطوره گیلانی دوران دفاع مقدس

نیمه پنهان اسطوره گیلانی دوران دفاع مقدس