مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-07اقتصادي

افزایش 20 درصدی مصرف برق در خراسان جنوبی


مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه نخست امسال با توجه به افزایش گرمای هوا مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه نخست امسال با توجه به افزایش گرمای هوا مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

مهدی دادگر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روزانه به طور میانگین بین 90 تا 100 هزار پیامک برای مشترکانی که مشمول خاموشی احتمالی می شوند ارسال می شود که در بعضی موارد به علت مدیریت بار قطع برق انجام نمی شود.

وی افزود: مصرف برق در خراسان جنوبی به دلیل افزایش دمای هوا از ابتدای هفته جاری تاکنون به نسبت مدت مشابه هفته گذشته حدود 6.

3 درصد افزایش یافته و در صورت عدم رعایت توسط مردم، به خاموشی های بیشتری می رسیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال با توجه به آغاز بیش از موعد گرمای هوا و همچنین افزایش مصرف بخش صنعتی و کشاورزی به علت کاهش نزولات آسمانی مصرف برق نسبت به مدت مشابه پارسال، حدود 20 درصد افزایش داشته است.

دادگر با بیان اینکه زمانی که وضعیت مصرف برق از سقف تعیین شده عبور می کند، مدیریت بار با همکاری مشترکان صنعتی و کشاورزی پاسخگوی افزایش مصرف برق نیست و همین باعث خاموشی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی مصرف برق در خراسان جنوبی

افزایش 20 درصدی مصرف برق در خراسان جنوبی