مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-08سياسي

فعالیت 600 رسانه مجوزدار در مازندران/ نقدمنصفانه رسالت اصلی رسانه


ظرفیت و توانمندسازی رسانه ها از مسائل مهم و ضروری است که موجب شده است تا در راستای رفع دغدغه ها تلاش شود و در استان مازندران با دارا بودن 600 رسانه مجوزدار می طلبد تا با دغدغه بیشتری در این بخش ورود پیدا کنیم.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگی دغدغه رفع مشکلات حوزه خبرنگاران و فعالان رسانه در شهرستان نکا موجب شده است تا دغدغه مندان این بخش در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و نکا و همچنین فرماندار شهرستان نکا در یک دورهمی و نشست صمیمی با خبرنگاران برای رفع برخی از مشکلات این حوزه چاره اندیشی کنند.

اهمیت فضای رسانه و اثرگذاری خبرنگاران بر کسی پوشیده نیست و اکنون با توسعه فضای مجازی رسانه ای موفق خواهد بود که در راستای سواد رسانه ای در این بخش و تولید محتوای مناسب پیش‎قراول باشد.

فعالیت 600 رسانه مجوزدار در مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با اشاره به فعالیت 600 رسانه مجوزدار در مازندران گفت: رسانه های استان با هزینه های بسیار کمی از طرف دولت تغذیه می شوند و لذا باید با تولید محتوای مناسب هزینه های خود را تأمین کنند.

عباس زارع اظهار کرد: باید برنامه ریزی مناسب در این بخش انجام شود تا فعالان رسانه از رسانه ها درآمدزایی مناسب داشته باشند و با ورود به فضای مجازی تلاش بیشتری در این بخش انجام شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 600 رسانه مجوزدار در مازندران/ نقدمنصفانه رسالت اصلی رسانه

فعالیت 600 رسانه مجوزدار در مازندران/ نقدمنصفانه رسالت اصلی رسانه