مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-08سياسي

خاموشی ها باید بابرنامه باشد/ روستاهای کبودراهنگ بیشترین قطعی برق را دارند


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خاموشی ها باید با برنامه باشد گفت: با وجود برخورداری کبودراهنگ از نیروگاه، - فتح اله توسلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه در روزهای گذشته در برخی نقاط شهرستان های بهار و کبودراهنگ، خاموشی ها طبق زمانبندی شرکت توزیع برق نبود اظهار کرد: این روند باعث گله مندی اقشار مختلف شده است که امیدوارم تدبیر درستی برای آن اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه میزان مصرف برق در هوای گرم تابستان قابل پیش بینی بود و باید برای آن برنامه ریزی می شد افزود: قطع شدن برق همزمان با گرمای بی سابقه هوا، برای مردم کلافه کننده و برای اهالی کسب و کار، آزاردهنده است.

نماینده مردم بهار و اضافه کرد: با توجه به اینکه کسبه، تولیدکنندگان و سایر اقشار مردم طبق جدول این زمانبندی برنامه ریزی های کاری خود را انجام می دهند، اما عدم رعایت زمانبندی از سوی شرکت برق موجب آشفتگی بازار و ناراحتی مردم بخصوص کسبه، بازاریان و کشاورزان شده است که نیازمند توجه مسئولان است.

وی افزود: همه ما در این شرایط ملزم به همکاری و رعایت مصرف برق هستیم اما باید بررسی شود اگر در جایی این همکاری صورت نگرفته نباید تاوان مازاد مصرف برق را، مناطقی که مصرف آنها تا سقف تعیین شده است، بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی ها باید بابرنامه باشد/ روستاهای کبودراهنگ بیشترین قطعی برق را دارند

خاموشی ها باید بابرنامه باشد/ روستاهای کبودراهنگ بیشترین قطعی برق را دارند