مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-08سياسي

آیت الله باریک بین استان قزوین را به رشد و ارتقای سیاسی رساند


رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: اگر قزوین توانست به توسعه و رشد و نیز به ارتقای سیاسی برسد، از جانب خرد، اندیشه، عقلانیت و بزرگواری آیت الله باریک بین بود و رشد و توسعهٔ استان مدیون ایشان است.

- روح الله عباسپور، رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در جلسهٔ شورای اداری استان قزوین که در سالن جلسات شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ریشه های مستحکم انقلاب اسلامی، نماز جمعه است، اگر چه نمازجمعه یکی از پایه های دین مبین اسلام بود، اما در جامعهٔ ایرانی به فراموشی سپرده شده بود.

وی افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که در کنار دستاوردهای دینی و فرهنگی دیگر، نماز جمعه نیز احیا شد و همهٔ مردم را با وحدت، انسجام و همدلی مانند نخ تسبیح گرد هم آورد و این گردهمایی و بصیرت افزایی هر هفته ادامه دارد و انجام می شود.

عباسپور خاطرنشان کرد: آیت الله باریک بین در بین مقامات و علمای استان از جمله شخصیت هایی بود که قبل و بعد از انقلاب مورد وثوق حضرت امام(ره) بود و پس از انقلاب نمایندهٔ حضرت امام در قزوین و امام جمعهٔ قزوین شدند و این نمایندگی و امامت پس از رحلت امام نیز ادامه پیدا کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین عنوان کرد: اگر قزوین توانست به توسعه و رشد و به ارتقای سیاسی برسد، از جانب خرد، اندیشه، عقلانیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله باریک بین استان قزوین را به رشد و ارتقای سیاسی رساند

آیت الله باریک بین استان قزوین را به رشد و ارتقای سیاسی رساند