مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-08اقتصادي

شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری لازم با کشاورزان را ندارد


رییس سازمان نظام صنفی کشاورزی استان قم با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری لازم با کشاورزان را ندارد، گفت: قطعی های مکرر برق امنیت غذایی همشهریان را تهدید می کند.

- ، پیمان عالمی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه میزان زمین های زراعی باغی استان حدود 100 هزار هکتار است که حدود 40 هزار هکتار برای کشت زراعت و 20 هزار هکتار برای باغ ها است گفت خسارت های ناشی از قطعی های مکرر برق در بخش کشاورزی استان قم ابتدا به خود چاه مربوط می شود و با قطع شدن برق چاه های دویست متری دچار ریزش های سنگین می شوند و جداره های آنها آسیب های جدی وارد می شود و برای درست شدن وسایل مبلغی در حدود 170 میلیون تومان باید هزینه کرد.

رییس سازمان نظام صنفی کشاورزی استان قم با اشاره به اینکه روزانه بین 7 تا 8 چاه به علت قطعی برق و برگشت سریع آب که همانند یک موشک در درون چاه 200 متری عمل کرده، خسارت وارد می کند، افزود: در هنگام ریزش تمام ادوات همراه دفن می شود و عملاً هیچ گونه استفاده دیگری نمی توان از دستگاه یا پمپ منتقل کننده آب از درون چاه برای مزارع کشاورزی را انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه بعد از خسارت ناشی از قطعی برق در ریزش چاه افراد دوباره باید برای حفر چاه مجوز بگیرند که خود فرایندی طولانی و مشقت بار دارد و باید حدود یک میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری لازم با کشاورزان را ندارد

شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری لازم با کشاورزان را ندارد