مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-08سياسي

واکسن خبرنگاران مرداد ماه تزریق می شود


ستاد ملی مقابله با کرونا خبرنگاران را جزو مشاغل گروه سه برده است و بر همین اساس بعید می دانم زودتر از مرداد برای خبرنگاران واکسن تزریق شود.

- رییس ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا خبرنگاران را جزو مشاغل گروه سه برده است و بر همین اساس بعید می دانم زودتر از مرداد برای خبرنگاران واکسن تزریق شود.

علیرضا زالی ظهر پنج شنبه 17 تیر ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگاران در مراکز پر خطر، بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و بیمارپذیر حضور پیدا می کنند و استفاده از همه وسایل حفاظتی در خصوص ویروس کرونا برای آن ها ممکن نیست.

وی ادامه داد: لذا خبرنگاران جزو مشاغل پر خطر محسوب می شوند و به همین دلیل نامه ای به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال کردیم، اما ما در ستاد مقابله با کرونا استان تهران مانند دیگر مناطق کشور تنها توزیع کننده واکسن های کرونا هستیم و در سهمیه بندی نقشی نداریم، اما به ستاد ملی مقابله با کرونا برای توزیع واکسن برای تزریق خبرنگاران اعلام آمادگی کردیم.

رییس ستاد مقابله با کرونا استان تهران افزود: اما ستاد ملی مقابله با کرونا خبرنگاران را جزو مشاغل گروه سه برده است و بر همین اساس بعید می دانم زودتر از مرداد برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن خبرنگاران مرداد ماه تزریق می شود

واکسن خبرنگاران مرداد ماه تزریق می شود