مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-08اقتصادي

طی دیروز و امروز در کرمانشاه خاموشی اعمال نشد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: از روز گذشته با تمهیدات جدید خاموشی ها کم شده به طوری که طی دیروز و تا بدین لحظه از امروز خاموشی اعمال نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیدعلی مرآتی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: کاهش نزولات آسمانی، بالا رفتن بار مصرف مشترکان، گرمای وحشتناکی که طی 50 سال گذشته بی سابقه بوده و استفاده از رمزارزها و خروج یک سری از نیروگاه ها، این روزها روزهای سختی را برای صنعت برق کشور به همراه داشته است.

وی ادامه داد: امروز در کشور و استان بار مصرفی حدود 20 درصد اضافه شده که طی سال های گذشته حداکثر بار 2 تا سه درصد بوده، همین مشکلاتی را برای صنعت برق، نیروگاه ها، شبکه های انتقال و شبکه های توزیع به وجود آورد که مجبور به اعمال خاموشی شدیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: با پیگیری های مسؤولان کشوری و استانی از روز گذشته با تمهیدات جدید خاموشی ها کم شده به طوری که طی دیروز و تا بدین لحظه از امروز خاموشی اعمال نشده است.

وی گفت: تمام سعی ما این است که خاموشی بخش خانگی و تجاری را به حداقل برسانیم که در این راستا 10 درصد برق صنایع استان را کاهش داده ایم.

مرآتی در پایان از مشترکان برق استان رعایت الگوی مصرف را خواستار شد و گفت: نیازمند همراهی مردم هستیم با صرفه جویی درست می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی دیروز و امروز در کرمانشاه خاموشی اعمال نشد

طی دیروز و امروز در کرمانشاه خاموشی اعمال نشد