مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-08سياسي

مه نخ و فرنخ حاصل دولت قبل بود/ تمام تلاشمان را برای احیای تولید کردیم


در رابطه با شرکت مه نخ و فرنخ باید بگویم که ماجرای واگذاری آن به دولت دهم مربوط می شود، یک فردی را که سرمایه دار خوبی بود به زور آوردند و گفتند مسؤولیت این واحد تولیدی را بپذیر، - هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در جلسهٔ شورای اداری استان که صبح امروز به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامهٔ نمازجمعه در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد، ضمن تجلیل از شخصیت عالم برجسته مرحوم آیت الله باریک بین، اظهارکرد: نماز جمعه یک دانشگاه انسان ساز است و نگاه همهٔ ما به نمازجمعه این گونه است.

وی افزود: مرحوم آیت الله باریک بین یک عالم و شخصیت برجسته بود که در استان قزوین منشأ خیر و برکات فراوانی بوده و انسان های بسیاری را نیز ترییت کردند که بسیاری از آن ها به جبهه رفته و بسیاری شهید شدند و همه منشأ اثر بودند.

استاندار قزوین ضمن تقدیر از نقش و اثر امام جمعهٔ قزوین و رویکرد وحدت بخش و دغدغه مندانه ایشان، اظهار کرد: نظرات و دغدغه های آیت الله عابدینی برای ما مهم است و حتماً دغدغه های ایشان را رفع خواهیم کرد.

وی با اشاره به سخنان و ابراز نگرانی نمایندهٔ ولی فقیه در رابطه با بیت المال گفت: ما حافظ و امانت دار بیت المال و منابع مردم هستیم و حتماً مسائلی که ایشان گفتند را پیگیری خواهیم کرد و در راستای منافع مردم حرکت کرده و اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه نخ و فرنخ حاصل دولت قبل بود/ تمام تلاشمان را برای احیای تولید کردیم

مه نخ و فرنخ حاصل دولت قبل بود/ تمام تلاشمان را برای احیای تولید کردیم