مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-08اقتصادي

جذب 85 میلیارد برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب دورود و کوهدشت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از جذب 85 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب دورود و کوهدشت خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از جذب 85 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب دورود و کوهدشت خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خبر داد: جذب 85 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب دورود و کوهدشت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از جذب 85 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب دورود و کوهدشت خبر داد.

حمیدرضا کرموند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش های مستمر و حمایت های مدیریت ارشد استان تفاهم نامه تامین منابع مالی تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب در شهرستان های دورود و کوهدشت به میزان 85 میلیارد تومان با استفاده از ماده 56 منعقد و مبادله نهایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این خصوص تفاهم نامه هایی با بانک رفاه و بانک توسعه تعاون کشور منعقد و مبادله نهایی آنها صورت خواهد پذیرفت.

کرموند اضافه کرد: این اتفاق موجب جهش چشمگیر در ساخت این تصفیه خانه های فاضلاب خواهد شد که امیدواریم این حرکت در سایر شهرستان هایی که پروژه تصفیه خانه فاضلاب در دست ساخت است، باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 85 میلیارد برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب دورود و کوهدشت

جذب 85 میلیارد برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب دورود و کوهدشت