مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 11:202021-07-08سياسي

گلایه نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از قطعی مکرر و بی برنامه برق


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعی برق و علاوه برآن بی برنامگی و بی نظمی و تغییر برنامه های اعلامی از سوی ادارات برق منطقه ای به صورت روزانه، - فاطمه رحمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در روزهای اخیر گزارش های متعدد مردم و مشاهدات میدانی، حاکی از اوضاع نابسامانی دارد که در اثر قطعی های مکرر و نامنظم برق در مصارف خانگی و حتی در شهرک های  صنعتی و کارخانجات ایجاد شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در روزانه، نارضایتی مردم را به دنبال داشته و مکرر گزارش هایی مبنی بر قطعی های مکرر و خارج از برنامه دریافت می شود.

وی با بیان اینکه عدم توجه به مسئله افزایش تولید برق، باعث ایجاد اوضاع نامناسب فعلی شده است، گفت: این مشکلات در حالی است که به گواه اسناد بالادستی و نیز برنامه ششم توسعه، دولت موظف به تولید برق بیش از ظرفیت کنونی شده است.

  رحمانی خاطرنشان کرد: علاوه بر عدم توجه به بحث افزایش تولید، ایجاد تنوع در منابع انرژی و استفاده از انرژی های نو، حضور بخش خصوصی و ایجاد مشوق های سرمایه گذاری در این صنعت از جمله ظرفیت های مغفول مانده در دوره 8 ساله این دولت است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار تاسف از تصمیمات نامتعارف مسئولین در قطعی های نامنظم برق اینئ موضوع را باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از قطعی مکرر و بی برنامه برق

گلایه نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از قطعی مکرر و بی برنامه برق