مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 13:402021-07-08سياسي

چهارمین گاوداری بزرگ ایران در لرستان احداث می شود


چهارمین گاوداری بزرگ ایران در استان احداث می شود.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: چهارمین گاوداری بزرگ ایران در استان احداث می شود.

سید موسی خادمی در حاشیه سفر یک روزه به دورود که امروز 17 تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: امروز از چند پروژه مهم در این شهرستان بازدید به عمل آمد.

وی از اجرای یک پروژه اقتصادی مهم متناسب با استعدادهای دورود خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی احداث پروژه گاوداری 7000 رأسی با جذب سرمایه گذار اهلیت دار آغاز شده و این گاوداری چهارمین گاوداری بزرگ ایران است که قرار است در این منطقه ایجاد شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه مقدمات اشتغال حدود 230 نفر به طور مستقیم و همین تعداد غیرمستقیم فراهم خواهد شد و خوشبختانه سرمایه گذار اهل کار است و امیدواریم این پروژه را به موقع به نتیجه برساند.

خادمی اضافه کرد: یکی از پروژه های مهم تصفیه خانه فاضلاب شهر دورود است که یکی از معضلات این شهر فاضلاب این شهر است که از چند سال پیش مورد تأکید بوده است و خوشبختانه در این زمینه کار خوبی انجام شده و از محل ماده 56 حدود 40 میلیارد تومان از طریق بانک رفاه برای تکمیل این پروژه منظور شده و همچنین از پیوست قانون و محل اعتبارات توسعه متوازن ملی اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین گاوداری بزرگ ایران در لرستان احداث می شود

چهارمین گاوداری بزرگ ایران در لرستان احداث می شود