مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 13:452021-07-08اقتصادي

استفاده از پساب در صنعت شهرضا عملیاتی شد/ بازیابی 35 هزار متر مکعب آب


نخستین طرح استحصال پساب فاضلاب شهری در شهرک های صنعتی با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی رازی شهرضا به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، علی رسولیان عصر امروز در مراسم بهره برداری از طرح استحصال آب صنعتی برای مصرف در صنایع شهرک صنعتی رازی شهرضا اظهار داشت: نخستین طرح استحصال پساب فاضلاب شهری در شهرک های صنعتی با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال امروز در شهرک صنعتی رازی خلیج فارس به فلات مرکزی و استان های شرقی کشور را اقدام شجاعانه ای از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: این پروژه مورد تأیید مقام معظم رهبری بود، همه دستگاه های ذیربط باید در تکمیل آن تعامل داشته باشند.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه کشور در خشکسالی و کمبود آب قرار دارد و در استان اصفهان مشکل کمبود آب بیشتر احساس می شود، افزود: بیش از 16 هزار لیتر بر ثانیه آب در سطح شهرک های کشور تأمین کردیم و حداقل 14 هزار لیتر دیگر نیاز ضروری داریم که باید تأمین کنیم تا توسعه اقتصادی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در طول یک تا دو سال آینده باید 2 هزار و 300 لیتر بر ثانیه آب را به واحدها و شهرک های صنعتی برسانیم، گفت: تاکنون 234 تصفیه خانه فاضلاب در 191 شهرک صنعتی کشور ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پساب در صنعت شهرضا عملیاتی شد/ بازیابی 35 هزار متر مکعب آب

استفاده از پساب در صنعت شهرضا عملیاتی شد/ بازیابی 35 هزار متر مکعب آب