مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 14:002021-07-08اقتصادي

استقبال و جذب سرمایه گذار از اولویت های فرمانداری دناست


فرماندار شهرستان دنا استقبال و جذب سرمایه گذار را از اولویت های فرمانداری دنا دانست و گفت: شهرستان دنا به دلیل داشتن پتانسیل ها و موقعیت های سرمایه گذاری، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان دنا استقبال و جذب سرمایه گذار را از اولویت های فرمانداری دنا دانست و گفت: شهرستان دنا به دلیل داشتن پتانسیل ها و موقعیت های سرمایه گذاری، قابلیت جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف را دارا است.

عبدالحمید پناهی در نشست کارگروه اشتغال شهرستان دنا، اقدامات و سطح فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از وقوع زلزله سی سخت را بزرگ اشاره کرد و افزود: نقش ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد در زلزله سی سخت در راستای کمک و امداد همچون یک هلال احمر بود و تا پایان امداد رسانی در کنار مردم ایستادند.

وی عملکرد صندوق کارآفرینی امید در جذب اعتبارات ستاد اجرایی فرمان امام در شهرستان دنا را مثبت دانست و اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید شهرستان دنا با یک نفر نیرو توانست اعتبارات ستاد اجرایی امام را جذب و رتبه اول را در استان و شهرستان کسب کند.

فرماندار شهرستان دنا تصریح کرد: ظرفیت شهرستان دنا در حوزه های کشاورزی، گردشگری، گیاهان دارویی و تشکل های مردمی در قالب تعاونی بالا بوده تا جایی که شهر سی سخت به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال و جذب سرمایه گذار از اولویت های فرمانداری دناست

استقبال و جذب سرمایه گذار از اولویت های فرمانداری دناست