مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 17:152021-07-08اقتصادي

تعامل میان بخشی برای برگزاری اربعین باشکوه ضروری است


سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان بر لزوم تعامل میان همه بخش ها و شهرستان ها با ستاد اربعین خرمشهر برای داشتن برنامه ای منسجم و رفع مشکلات پیش بینی شده تأکید کرد.

- ، شهاب صدیقی عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران به ارائه آمار مقایسه ای از اربعین 98 پرداخت و گفت: سال 98 سیل آمده بود و استان درگیر مسائل سیل بود به خصوص خرمشهر که آخر خط بودند اما حذف روایت باعث رشد جمعیت زائران شد که حدود دو میلیون 200 زائر از دو مرز گذر کرد که یک سوم در چذابه و دوسوم از شلمچه بودند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان بر لزوم برنامه ریزی برای برگزاری اربعین باشکوه اربعین امسال با کمترین مشکل تأکید کرد و گفت: اگر مبنا سال 98 گذاشته شود، اشتباه است زیرا شرایط امسال متفاوت است و با جمعیت بیشتری مواجه خواهیم بود و اولین چیزی که باید به آن توجه کرد، فرصت باقی مانده تا اربعین است.

وی افزود: 45 روز بیشتر تا اربعین زمان نمانده است که اگر زمان آغاز کار مواکب پنجم شهریور تعیین شود تا روزهای آخر، ترددهای کشوری نیز اضافه می شود که بر همین اساس باید اطلاعات کامل و دقیق را از هم اکنون در اختیار فرماندار خرمشهر قرار داد تا بتواند در مدت باقی مانده رایزنی ها لازم را انجام و برای آینده برنامه ریزی دقیق داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل میان بخشی برای برگزاری اربعین باشکوه ضروری است

تعامل میان بخشی برای برگزاری اربعین باشکوه ضروری است