مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 19:552021-07-08بين الملل

توقف موقت فعالیت ها در گمرک اسلام قلعه


عضو هیات مدیره انجمن صنفی حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی گفت: فعالیت ها به طور موقت در گمرک اسلام قلعه متوقف و درخواست شده است که موقتا به مرز ورود صورت نگیرد تا ثبات ایجاد شود.

- بر اساس گزارش برخی از منابع خبری و فیلم های منتشر شده در فضای مجازی عصر پنجشنبه 17 تیرماه، نیروهای طالبان بعد از پایان درگیری ها و عقب نشینی نیروهای ارتش افغانستان به خاک ایران کنترل گمرک مرزی اسلام قلعه در مرز با جمهوری اسلامی ایران را به دست گرفته اند.

در همین خصوص با ابراهیم عطایی، عضو هیات مدیره انجمن صنفی حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی گفت وگو کردیم و وضعیت و فعالیت ها در مرز را از وی جویا شدیم.

ابراهیم عطایی در خصوص تصرف گمرک اسلام قلعه به دست طالبان به ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر گمرگ اسلام قلعه بسته شده است و عده ای از سربازان و ماموران دولتی افغانستان به سمت مرز ایران فرار کرده اند.

وی عنوان کرد: فعالیت ها به طور موقت در گمرک اسلام قلعه متوقف شده و همچنین درخواست شده است که موقتا به مرز ورود صورت نگیرد تا ثبات ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پیش از این نیز مسئولان گمرک ایران اعلام کردند به دلیل تحولات اخیر افغانستان، تجارت ایران با این کشور در مرز دوغارون و ماهیرود متوقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف موقت فعالیت ها در گمرک اسلام قلعه

توقف موقت فعالیت ها در گمرک اسلام قلعه