مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 02:552021-07-08اقتصادي

تفاوت 15 هزار مگاواتی بین تولید و مصرف برق در آذربایجان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان گفت: 15 هزار مگاوات تفاوت بین مصرف و تولید برق وجود دارد البته استان ما در مقایسه با سایر استان ها سربلند است و لااقل مردم کمتر اذیت شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان گفت: 15 هزار مگاوات تفاوت بین مصرف و تولید برق وجود دارد البته استان ما در مقایسه با سایر استان ها سربلند است و لااقل مردم کمتر اذیت شدند.

روشن میلانی عصر پنجشنبه(17 تیر) در جلسه ی فوق العاده با موضوع بررسی مشکلات قطعی برق صنایع آذربایجان شرقی که با حضور تعدادی از مسئولین و صاحبان صنایع حساس و پر مصرف استان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: میزان تولید برق کمتر از مصرف است و ما برای جلوگیری از فروپاشی سیستم برق مجبور هستیم تمهیداتی انجام دهیم.

وی ادامه داد: قبول داریم که در بعضی مواقع بی برنامگی هایی در خاموشی ها وجود داشت که این موضوع خارج از دست بشر بود و سیستم به صورت اتوماتیک در هر نقطه از کشور که میزان مصرف بالا بود، برق آن نقطه را قطع می کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان تاکید کرد: آیا امکان دارد کارخانه ای که درامدش از هزینه هایش کم است، پایدار بماند؟ اکنون برق خریداری شده از نیروگاه های خصوصی گرانتر از برقی است که به مردم می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت 15 هزار مگاواتی بین تولید و مصرف برق در آذربایجان

تفاوت 15 هزار مگاواتی بین تولید و مصرف برق در آذربایجان