مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-09اقتصادي

تیغ تیز «بی تدبیری» بر گردن دامداران/ از افزایش قیمت نهاده ها تا جولان دلالان


کمبود نهاده های دامی و افزایش قیمت آن از یک سو و حضور فعالانه دلالان در بازار و اخیرا نیز قطعی برق از سوی دیگر، نفس دامداران را بریده است و ادامه حیات تولیدکننگان را با مشکل مواجه کرده، - خبرگزاری فارس- همدان: این روزها قیمت مواد لبنی و گوشت قرمز از سرتیتر اخباری که مردم با هم رد و بدل می کنند، پایین نمی آید، افزایش قیمت ها، کاهش خرید میزان گوشت و یا ذبح دام های شیرده و مولد مسائلی است که در متن جامعه وجود دارد و به دغدغه های اصلی تولیدکنندگان و مردم بدل شده است.

 افزایش قیمت تمام شده تولید و کاهش قدرت خرید مردم و کمبود نهاده ها از اصلی ترین مواردی است که دامداران بیان می کنند، آنها معتقدند با ادامه روند فعلی امکان فعالیت واحدهای دامداری میسر نیست و دولت باید برای حل مشکل تأمین نهاده ها و حذف دلالان چاره ای بیندیشد.

قیمت فروش شیر نصف قیمت تمام شده دامدار نمونه صنعتی کشور  در گفت وگو با فارس اظهار کرد: قیمت هر کیلو شیر درب کارخانه با توجه به وضعیت قیمت نهاده های دامی 7 هزار تومان  برآورد می شود که در حال حاضر بین 4 هزار و 800 و در نهایت 5 هزار و 100 تومان خریداری و وجه آن هم حداقل با تأخیر سه ماه واریز می شود.

عباس حاصلی با اشاره به اینکه ما شیر را نسیه می فروشیم اما نهاده ها را باید اردیبهشت ماه پول واریز کردم اما تا کنون موفق به در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیغ تیز «بی تدبیری» بر گردن دامداران/ از افزایش قیمت نهاده ها تا جولان دلالان

تیغ تیز «بی تدبیری» بر گردن دامداران/ از افزایش قیمت نهاده ها تا جولان دلالان