مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-09اقتصادي

ذخیره سازی 430تن مرغ منجمد در همدان


فرماندار همدان با بیان اینکه مردم باید در تامین مایحتاج عمومی خود اطمینان خاطر داشته باشند،گفت: 430تن مرغ منجمد تنظیم بازار در شهرستان ذخیره شده است.

- محمدعلی محمدی در بازدید از یک مرکز خرید تضمینی گندم، یک واحد تولید نهاده های دامی و یک واحد سردخانه ذخیره سازی طرح تنظیم بازار،اظهار کرد: بازدیدها در راستای بررسی وضعیت برخی از کالاهای ضروری مردم از نزدیک و پیگیری لازم جهت رفع مشکل در فرآیند تولید، توزیع و ذخیره سازی است.

وی تصریح کرد: 430 تن مرغ منجمد شامل 190 تن مرغ تولید داخل و 240 تن مرغ وارداتی در این سردخانه ذخیره سازی شده است تا در موارد مقتضی برای ایجاد تعادل در بازار و رفع کمبودهای مقطعی احتمالی در بازار توزیع شود.

وی افزود : هم اکنون به طور متوسط روزانه حدود 80 تن مرغ در بازار همدان توزیع می شود و 2 میلیون و 400 هزار قطعه جوجه ریزی طی 10 روز گذشته در واحدهای تولیدی مرغ گوشتی شهرستان داشتیم و همچنان روند ذخیره سازی طرح تنظیم بازار نیز ادامه دارد.

فرماندار همدان در بازدید واحد تولید نهاده های دامی با اشاره به ضرورت پیگیری علت افزایش قیمت سبوس به عنوان عامل مهم قیمت تمام شده نهاده های دامی، یادآور شد : هم اکنون این واحد تولیدی در شهرستان همدان با ظرفیت تولید سالانه 12 هزار تن نهاده دامی فعال و ظرفیت تولید آن قابل ارتقا به 18 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 430تن مرغ منجمد در همدان

ذخیره سازی 430تن مرغ منجمد در همدان