مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-09بين الملل

توصیه به تزریق دوز سوم واکسن برای ایمنی بیشتر در برابر ویروس منحوس


برای ایمنی بیشتر در برابر ویروس کرونا توصیه می شود که دوز سوم واکسن ضد کرونا نیز تزریق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، شرکت فایزر-بیون تک که از پیشگامان تولید واکسن کووید19 در جهان محسوب می شود برای ایمنی بیشتر در برابر گونه های جهش یافته ویروس کرونا تزریق دوز سوم را توصیه کردند.

این شرکت آمریکایی-آلمانی در حالی اعلام کرده که از هفته های آینده درخواست مجوز دوز سوم واکسن تولیدی خود را به ویژه در ایالات متحده و اروپا ارائه می کنند که سویه جهش یافته دلتا این روزها در بسیاری از نقاط جهان به همه گیری بیماری کووید19 دامن می زند.

دوز سوم واکسن فایزر-بیون تک حکم یادآوری را دارد و برای تقویت ایمنی و محافظت بدن در برابر گونه های جهش یافت ویروس بنا است به افرادی که دو دوز نخست را دریافت کرده اند، تزریق شود.

تولید کنندگان واکسن فایزر با اعلام اینکه از نتایج آزمایش های جاری برای دوز سوم بسیار دلگرم شده اند، یادآور شدند که قصد دارند داده های مرتبط با این آزمایش ها را در هفته های آینده به آژانس های دارویی ایالات متحده آمریکا و اروپا ارائه و درخواست مجوز برای دوز سوم کنند.

بنا به آنچه شرکت فایزر-بیون تک مدعی شده داده های مقدماتی مورد بررسی قرار گرفته نشان می دهد که تزریق یک دوز یادآوری دیگر شش ماه پس از دوز دوم، شرایط مساعدی برای ایمنی سازگار در بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه به تزریق دوز سوم واکسن برای ایمنی بیشتر در برابر ویروس منحوس

توصیه به تزریق دوز سوم واکسن برای ایمنی بیشتر در برابر ویروس منحوس