مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-09سياسي

اقتصاد مطبوعات کردستان بحرانی است/معیشت خبرنگاران چالش جدی حوزه رسانه استان


رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعتی نبودن کردستان و رکود حوزه تبلیغات، منجر به بحرانی شدن حوزه اقتصاد رسانه های استان کردستان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات کردستان با تقدیر از همراهی روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان و اعضای هیئت تحریریه رسانه های استان در انعکاس اخبار و رویدادها به مردم، اظهار داشت: اطلاع رسانی مطبوعات امروزه در زندگی بشر بسیار پررنگ و اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه توسعه بدون همراهی جریان آزاد اطلاع رسانی میسر نمی شود، اظهار داشت: رسانه به عنوان ناظر بر حرکت جوامع مختلف می تواند مانعی برای بروز فساد و تخلف باشد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه محور توسعه کردستان است، گفت: ظرفیت های ناشناخته و قابلیت های سرمایه گذاری در استان همچنان نیازمند معرفی و تبلیغ در مطبوعات است.

فتحی توسعه زیرساخت های رسانه ای در استان و توجه به معیشت خبرنگاران را مهم عنوان کرد و افزود: بیمه، بحران کاغذ و چاپ، مسکن، حق الزحمه و معیشت خبرنگاران همچنان چالش جدی این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مطبوعات کردستان بحرانی است/معیشت خبرنگاران چالش جدی حوزه رسانه استان

اقتصاد مطبوعات کردستان بحرانی است/معیشت خبرنگاران چالش جدی حوزه رسانه استان