مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-09سياسي

برخی مسؤولین غرب زده عزت مندی را در برهنگی می دانند


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه بعضی از مسؤولین غرب زده عزت مندی کشور را در برهنگی می دانند که این اوج بی عزتی است، گفت: بی حجابی و کشف حجاب برای زن عزت نمی آورد بلکه زن را در برابر چشمان یک عده انسان هوس ران قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به قیام خونین مسجد گوهرشاد اظهار کرد: برای پایداری و ماندگاری حجاب که یک دستور الهی است خون های زیادی ریخته شده و انسان های بزرگی به شهادت رسیده است.

وی با بیان اینکه قیام مسجد گوهرشاد برای صیانت از حجاب صورت گرفت تا زن ملعبه دست این و آن نشود، گفت: عفاف و حجاب در جامعه می ارزد به اینکه انسان در راه آن، جان باارزش خود را فدا کند اما افسوس و هزار افسوس یک عده ترقی و پیشرفت کشور را در برهنگی می دانند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آستارا با اشاره به اینکه بعضی از مسؤولین غرب زده عزت مندی کشور را در برهنگی می دانند که این اوج بی عزتی است، بیان کرد: بی حجابی و کشف حجاب برای زن عزت نمی آورد بلکه زن را در برابر چشمان یک عده انسان هوس ران قرار می دهد.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه در فضای مجازی افسارگسیخته و بی صاحب شاهد ترویج مظاهر بی دینی و بی حجابی هستیم، تصریح کرد: غربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسؤولین غرب زده عزت مندی را در برهنگی می دانند

برخی مسؤولین غرب زده عزت مندی را در برهنگی می دانند