مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-09سياسي

هشدار نسبت به نوشته های غیرفرهنگی بر روی لباس های بانوان


دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به ضرورت توجه به برخی نوشته های غیرفرهنگی بر روی لباس های بانوان گفت: متاسفانه بر روی برخی از لباس ها با زبان لاتین کلمات و جملاتی نوشته می شود که معنای خوبی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حبیب صدقی در جلسه شورای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب با تأکید بر نظارت بیشتر بر مباحث مطرح شده در فضای مجازی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: در برخی رسانه های خارجی و فضای مجازی به شدت با روش هایی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر پرداخته می شود که اگر کسی اطلاعات و سواد کافی نداشته باشد، به انحراف کشیده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا انتظار داریم افراد متدین و علمای برجسته شهرستان به این موضوعات پرداخته و از طریق رسانه های داخلی ندارند که انتظار می رود متولیان امر و دستگاه های امنیتی عقبه این اقدامات را ریشه یابی کنند.

صدقی در ادامه خواستار عملیاتی شدن مصوبات جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شد.

انتقاد از عدم حضور برخی مسئولان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: توجه مسئولین به برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان ضرورتی انکارناپذیر بوده و در این راستا برگزاری پاتوق های فرهنگی در ایام دهه ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به نوشته های غیرفرهنگی بر روی لباس های بانوان

هشدار نسبت به نوشته های غیرفرهنگی بر روی لباس های بانوان