مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 14:152021-07-09اجتماعي

توانمندسازی معلمان و دانش آموزان؛ دستاورد صدا و سیما در دوران کرونایی


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: صدا و سیمای فارس ضمن تعامل با آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیتهای موجود درون استانی، توانسته زمینه رشد و پرورش دانش آموزان را به عنوان سرمایه های کشور فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رضوان حکیم زاده در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای فارس ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت در جامعه توسط صدا و سیما، بر نقش موثر این سازمان در کم کردن دغدغه دانش آموزان، داشته، استان فارس است که توانسته با تعامل و استفاده از ظرفیت های موجود درون استانی زمینه ی رشد و پرورش دانش آموزان را به عنوان سرمایه های کشور فراهم کند .

وی گفت: برنامه ریزی که بین صدا و سیمای مرکز فارس و آموزش و پرورش این استان صورت گرفته می تواند یک الگو برای سایر مناطق کشور باشد و اگر این موضوع در سراسر کشور نشر پیدا کند سایر مناطق کشور هم می توانند تهدید کرونا را به یک فرصت برای تربیت دانش آموزان به عنوان شهروند با هویت انقلابی اسلامی تبدیل کنند.

حکیم زاده اضافه کرد: صدا و سیما و آموزش و پرورش مقاصد و ماموریت های مشترک دارند که رسیدن به این اهداف و مقاصد همکاری دوجانبه را می طلبد که این هم موضوع به خوبی در استان فارس مورد توجه قرار گرفته و کارکردهای مثبتی را برای نظام تعلیم و تربیت به ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی معلمان و دانش آموزان؛ دستاورد صدا و سیما در دوران کرونایی

توانمندسازی معلمان و دانش آموزان؛ دستاورد صدا و سیما در دوران کرونایی