مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 02:402021-07-09پزشكي

عدم رعایت محدودیت مشاغل در شهرهای قرمز/ مسئولان نظارت کنند


معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش تعداد شهرهای قرمز استان به پنج شهر، گفت: متاسفانه محدودیت فعالیت مشاغل در این شهرها درست رعایت نمی شود.

- با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی استان گیلان، اظهار کرد: متأسفانه شاهد افزایش تعداد شهرهای قرمز استان به پنج شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارشات وزارت بهداشت شهرهای انزلی، رودسر و رودبار نیز از وضعیت نارنجی خارج و قرمز شدند، افزود: پیش تر شهرستان های آستارا و رشت در وضعیت قرمز قرار داشتند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان های آستانه اشرفیه، سیاهکل، فومن، صومعه سرا و لاهیجان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: بررسی ها نشان می دهد این شهرستان نیز طی روزهای آینده احتمال تغییر وضعیت و رنگ را دارند.

وی با ابزار تأسف از عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و محدودیت فعالیت مشاغل در شهرهای قرمز، اضافه کرد: با بازرسی های انجام شده شاهد فعالیت مشاغل 2، 3 و 4 در شهرهای قرمز هستیم که این نگران کننده است.

حیدرزاده با تأکید بر نظارت دقیق مسئولان سازمان صمت و سایر دستگاه های متولی بر اجرای درست محدودیت ها، گفت: شهروندان نیز در صورت مشاهد هر گونه مشکلی می توانند با سامانه 190 تماس گرفته تا دانشگاه علوم پزشکی به وظایف خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رعایت محدودیت مشاغل در شهرهای قرمز/ مسئولان نظارت کنند

عدم رعایت محدودیت مشاغل در شهرهای قرمز/ مسئولان نظارت کنند