مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-09اقتصادي

کاهش نسبی دما در هرمزگان از فردا


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: از فردا یکشنبه (20 تیرماه) در غالب نقاط استان کاهش نسبی دما در طول روز پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: از فردا یکشنبه (20 تیرماه) در غالب نقاط استان کاهش نسبی دما در طول روز پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پیش بینی وضعیت جوی و دریایی استان هرمزگان، افزود: طی امروز در سواحل دریای عمان افزایش سرعت باد جنوب شرقی (در محدوده 30 کیلومتر در ساعت) پیش بینی می شود که سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جزایر خلیج فارس، شرایط نسبتا آرامی خواهیم داشت، در طول روز غبار محلی پیش بینی می شود و شرایط دریا طی امروز مساعد خواهد بود، تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر پیش بینی می شود،احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش موقتی سرعت باد در پاره ای نقاط از بشاگرد و حاجی آباد دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی پور با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی، از فردا یکشنبه (20 تیرماه) در غالب نقاط استان کاهش نسبی دما در طول روز پیش بینی می شود، اضافه کرد: از اوایل صبح روز یکشنبه در مناطق دریایی استان وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی سبب مواج شدن دریا بویژه سواحل جاسک خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نسبی دما در هرمزگان از فردا

کاهش نسبی دما در هرمزگان از فردا