مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-10سياسي

انتخابات شورای شهر فردیس در انتظار تأیید هیئت نظارت


مردم مطمئن باشند در داخل شعب اخذ رای فردیس هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته و اعتراضات مربوط به بیرون از محل رای گیری بوده است.

- ایسنا/البرز فرماندار فردیس گفت: مردم مطمئن باشند در داخل شعب اخذ رای فردیس هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته و اعتراضات مربوط به بیرون از محل رای گیری بوده است.

ابوالفضل اینانلو روز شنبه 19 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به درخواست تعدادی از نامزدهای شورای شهرستان فردیس و تصمیم اعضای هیات نظارت استان، 10 درصد صندوق های آرای شهر فردیس و مشکین دشت بازشماری شد، اظهار کرد: به زودی نتیجه بازشماری مجدد از سوی هیات نظارت اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه در فرایند اجرا و برگزاری انتخابات گذشته هیچ گونه تخلفی در شعب گزارش نشده، توضیح داد: در شعب اخذ رای هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته و هر آنچه بوده در فضای بیرون از محل اخذ رای اتفاق افتاده است.

اینانلو اضافه کرد: برخی از این تخلفات شامل خرید و فروش رای بوده که بازشماری آراء بر همین اساس صورت گرفته و در این خصوص منتظر اعلام نظر نهایی هیات نظارت هستیم.

فرماندار فردیس با اشاره به استعفای دو نفر از اعضای هیات نظارت فردیس ادامه داد: دونفر از اعضا در مرحله تایید صلاحیت ها و دو نفر دیگر هم بعد از انتخابات استعفا دادند که به سرعت افراد دیگری جایگزین آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای شهر فردیس در انتظار تأیید هیئت نظارت

انتخابات شورای شهر فردیس در انتظار تأیید هیئت نظارت