مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-10سياسي

رسیدن آب خلیج فارس برای مردم کرمان هزار میلیارد تومان هزینه می خواهد


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: آب خلیج فارس تا کرمان آمده و برای رسیدن به مردم هزار میلیارد تومان پول لازم داریم؛ بارها در مجلس گفته ام کرمان تشنه است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد مهدی زاهدی صبح امروز در دیدار با منتخبان شورای شهر کرمان اظهار داشت: در این دوره جریان انقلابی انتخاب شده و باید برای پیشرفت آن کمک کنیم.

وی خطاب به منتخبان شورای شهر گفت: کار بسیار سنگینی را قبول کردید و زیر بار مسوولیت بزرگی رفتید، زمانی که وارد کار شدید متوجه عمق کار می شوید، مردم انتظارات زیادی دارند و شما نیز در اکثر مواقع از نظر قانونی ناتوان هستید.

وی با بیان اینکه مردم دار باشید و مشکلات حزبی را به مردم منتقل نکنید، منافع مردم را در دستور کار قرار دهید، تصریح کرد: حاشیه نشینی را مثال می زنم؛ این پدیده ظلم به مردم است و از طرفی هم احساسات ما در مقابل قشر ضعیف طغیان می کند، باید بدانید که مسأله مهم چیست و تصمیم درست را بگیریم.

ب نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تاکید براینکه در قابل گسترش شهر و شهر فروشی محکم بایستید و دچار تصمیمات احساسی و آنی نشوید، گفت: نباید اجازه داد حاشیه نشینی رشد کند که ظلم بزرگی به مردم بوده و به خودشان نیز برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن آب خلیج فارس برای مردم کرمان هزار میلیارد تومان هزینه می خواهد

رسیدن آب خلیج فارس برای مردم کرمان هزار میلیارد تومان هزینه می خواهد