مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-10اقتصادي

20 روستای جوانرود در معرض تخلیه/ فرماندار: پکیج تصفیه در این مناطق تعریف شود


20 روستای این شهرستان، با 5 هزار جمعیت قطعا تخلیه می شوند و تنها راه آن بحث پکیج تصفیه در این مناطق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رستگار یوسفی امروز در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه که در فرمانداری شهرستان پاوه برگزار شد، اظهار داشت: طی سال گذشته 7 هزار و 400 تن گندم از شهرستان جوانرود، خریداری شد، اما امروز این مقدار با بحران کم آبی، به 2 هزار و 500 تن کاهش پیدا کرده است.

وی جوانرود را از لحاظ منابع آبی فقیرترین شهرستان استان معرفی کرد و افزود: با این بحران کم آبی، کل باغات شهرستان هم، تحت تاثیر قرار گرفته شده است.

فرماندار جوانرود تصریح کرد: آب شرب 20 روستای بخش کلاشی با احداث یک تونل، زه کشی پیدا کرده است، و اکنون چشمه های این روستا خشک شده اند.

وی با اشاره به کاهش 20 درصد منابع آبی کل شهرستان، خاطرنشان کرد: در اردیبهشت امسال، نیازهای شهرستان را برای رفع مشکل کم آبی باغات، با اعتبار 10 میلیارد تومان به استان اعلام کردیم.

یوسفی با بیان اینکه 35 روستای شهرستان دارای تنش آبی هستند، گفت: هم اکنون، شهر جوانرود 70 لیتر، کمبود آب شرب دارد و انتظار این است در بحث اعتبارات کمک شود.

وی در ادامه اشاره ای به تنها منبع تامین آب پایدار شهرستان، سد نوئل داشت و گفت: 20 روستای شهرستان جوانرود، با 5 هزار جمعیت قطعا تخلیه می شوند و تنها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 روستای جوانرود در معرض تخلیه/ فرماندار: پکیج تصفیه در این مناطق تعریف شود

20 روستای جوانرود در معرض تخلیه/ فرماندار: پکیج تصفیه در این مناطق تعریف شود