مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-10فناوري

معرفی بهترین کتابخوان های الکترونیکی 2021


اگرچه هنوز در دست گرفتن و خواندن یک کتاب متنی چاپ شده، تجربه کاربری و لذت منحصربه فرد خود را دارد، اما دیگر وقت آن رسیده کتابخوان های الکترونیکی را هم امتحان کنیم.

- کتابخوان الکترونیک نوعی وسیلهٔ الکترونیکی قابل حمل است که برای خواندن کتاب ها و نشریات الکترونیکی طراحی شده است.

مهمترین مزیت کتابخوان های الکترونیکی خوانا بودن صفحه نمایش است، وضوح نمایشگر این دستگاه ها بالاست و این ویژگی از خستگی چشم ها جلوگیری می کند.

همچنین صفحه نمایش کتاب خوان های الکترونیک برای نشان دادن اطلاعات، از فناوری خاصی به نام جوهر الکترونیک (E-Ink) بهره می گیرد.

این فناوری، تصویری مشابه کاغذ ایجاد می کند که فاقد نور و هر نوع تشعشع مضر است؛ بنابراین مطالعه این کتابخوان ها کاملاً شبیه خواندن کتاب های کاغذی و بی ضرر است.

طراحی ایبوک ریدر طوری است که باعث می شود قابلیت های جابجایی (قابل حمل بودن)، خواندن (به ویژه زیر نور خورشید) و طول عمر باتری بهینه شود.

یک کتابخوان الکترونیکی بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند، قادر است محتوای دیجیتالی ای را نگهداری کند که معادل صدها کتاب چاپی می شد.

بهترین کتابخوان های الکترونیکی موجود در بازار در سال 2021: Kindle Paperwhite، بهترین کتابخوان الکترونیکی که همه جا در دسترس است اگر به دنبال جدیدترین کتاب خوان الکترونیکی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بهترین کتابخوان های الکترونیکی 2021

معرفی بهترین کتابخوان های الکترونیکی 2021