مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-10اقتصادي

36 روستا در همدان با تانکر آبرسانی می شود/ بیشترین آبرسانی سیار در فامنین


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از آبرسانی با تانکر به 36 روستای استان خبر داد و گفت: بیشترین روستاهایی که با تانکر آبرسانی می شود در فامنین است.

- سید هادی حسینی بیدار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هیچ مشکلی در آب شهرها وجود ندارد اظهار کرد: کاهش فشار آب یا قطعی در برخی شهرها ناشی از قطعی برق بود زیرا ایستگاه پمپاژ با برق کار می کند.

وی با بیان اینکه وقتی برق قطع باشد کاری برای قطعی آب نمی توان کرد ادامه داد: با برطرف شدن مشکل برق و عدم قطعی آب هم قطع نشده است و امیدواریم در ادامه هم مشکلی نباشد.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر 36 روستا با تانکر آبرسانی می شود گفت: فعلا تعداد روستاهایی که با تانکر آبرسانی می شود نسبت به قبل افزایش نداشته اما در صورت افزایش اطلاع رسانی می شود.

وی خاطرنشان کرد: فامنین بیشترین روستاهای آبرسانی با تانکر را دارد اما برای آبرسانی به شهرها و حتی همدان برنامه هایی مختلفی پیش بینی شده است.

حسینی بیدار ضمن تاکید بر رعایت الگوی مصرف اظهار کرد: امیدواریم شهروندان حساسیت امسال را مبنی بر کم آبی بیشتر درک کنند تا ضمن عبور از این برهه حساس شاهد قطعی آب نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 روستا در همدان با تانکر آبرسانی می شود/ بیشترین آبرسانی سیار در فامنین

36 روستا در همدان با تانکر آبرسانی می شود/ بیشترین آبرسانی سیار در فامنین