مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-10حوادث

100 کیلوگرم مواد مخدر در مشگین شهر کشف شد


فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط 100 کیلوگرم مواد مخدر در مشگین شهر و محور ارتباطی اهر به مشگین شهر خبر داد.

- ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط 100 کیلوگرم مواد مخدر در مشگین شهر و محور ارتباطی اهر به مشگین شهر خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی در جریان دستگیری اعضای باند قاچاق مواد مخدر در مشگین شهر اظهار کرد: با دریافت گزارش های مردمی و رصد اطلاعاتی یک دستگاه خودروی مواد مخدر که از سمت اهر به مشگین شهر در حال حرکت بود، در مسیر متوقف و مواد مخدر از این خودرو کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی و مبارزه با مواد مخدر سعی کردند این خودرو را در مسیر ارتباطی مورد رصد و پایش قرار دهند تا در یک موقعیت مناسب با توقف خودرو و دستگیری سه متهم اصلی از این خودرو 100 کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با قدردانی از ارائه گزارش های مردمی در کشف این باند تهیه و توزیع مواد مخدر گفت: بیشترین همکاری را با مردم در کشف باندهای سوداگری مواد مخدر شاهد هستیم چرا که امروز همه آحاد جامعه به ضرر و زیان ناشی از تهیه و توزیع مواد مخدر به ویژه در بین نسل نوجوان و جوان آگاه هستند و از همین رو با ارائه گزارش های دقیق سعی می کنند قاچاقچیان و سوداگران مرگ را در همان اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 کیلوگرم مواد مخدر در مشگین شهر کشف شد

100 کیلوگرم مواد مخدر در مشگین شهر کشف شد