مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-10سياسي

مراسم سالگرد ارتحال آیت الله حدائق در شیراز برگزار می شود


سومین سالگرد ارتحال آیت الله حاج شیخ محمدرضا حدائق (ره)، با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار می شود.

- ایسنا/فارس سومین سالگرد ارتحال آیت الله حاج شیخ محمدرضا حدائق (ره)، با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار می شود.

سومین سالگرد ارتحال عالم ربانی آیت الله حاج شیخ محمدرضا حدائق (ره) یکشنبه شب 19 تیرماه همراه با نماز مغرب و عشا و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در فارس وامام جمعه شیراز، در صحن حرم حضرت شاهچراغ (ع) در فضای باز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا در پیک پنجم در فضای باز و با رعایت اصول بهداشتی برگزار خواهد شد.

آیت الله شیخ محمدرضا حدائق شیرازی در سال 1305 هجری شمسی در شیراز متولد شد و در مکتب پدری عالم و اسوه ای کم نظیر در تقوی و علم و مادری صالح پرورش یافت و از محضر پدر خود سرچشمه زلال علم، معرفت، اجتهاد و فقاهت جرعه های گوارا نوشید و با استعداد خدادادی و شدت اشتیاق برای تحصیل علم و پیمودن دروس کلاسیک آموزش و پرورش، مدارج علمی حوزوی را نیز با سرعت پشت سر گذاشت.

آن عالم ربانی پس از تحمل یک دوره بیماری، 20 تیرماه 1397 در سن 92 سالگی دار فانی را وداع گفت و پیکر ایشان در حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام به خاک سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سالگرد ارتحال آیت الله حدائق در شیراز برگزار می شود

مراسم سالگرد ارتحال آیت الله حدائق در شیراز برگزار می شود